Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Brusach

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

Tagi

Zarządzenie Nr 177/23 z dnia 25 października 2023 roku w sprawie przeprowadzenia spisu z natury oraz powołania Komisji Inwentaryzacyjnej nr 2

ZARZĄDZENIE nr  177/23
BURMISTRZA BRUS
z dnia
25.10.2023 r.

w sprawie: przeprowadzenia spisu z natury oraz powołania Komisji Inwentaryzacyjnej nr 2

            Na podstawie art. 26 i 27 ustawy o rachunkowości z dnia 29 września 1994 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 120 ze zmianami) oraz Instrukcji Inwentaryzacyjnej wprowadzonej Zarządzeniem Burmistrza Brus nr 535/10 z dn. 01.07.2010 r.

zarządzam co następuje:

§ 1

przeprowadzenie spisu z natury

  1. Rodzaj inwentaryzacji: okresowa (raz w ciągu 4 lat)
  2. Rodzaj inwentaryzowanego składnika majątkowego:
  • podstawowe środki trwałe – za wyjątkiem gruntów, dróg, oświetlenia i innych środków trwałych trudno dostępnych oglądowi oraz pomp ciepła i instalacji fotowoltaicznych znajdujących się na terenie prywatnym,
  • pozostałe środki trwałe ujęte w ewidencji ilościowo-wartościowej.

3.Termin przeprowadzenia spisu: 06.11.2023 r.– 28.12.2023 r.

§ 2

powołanie Komisji Inwentaryzacyjnej nr 2

1. Mochol Adam               - przewodniczący,

2. Orzłowska Katarzyna   - członek,

3.  Winiarska Agnieszka    - członek.

Powołane osoby do składu Komisji Inwentaryzacyjnej ponoszą pełną odpowiedzialność za właściwe oraz zgodne z obowiązującymi przepisami przeprowadzenie spisu z natury.

§ 3

  1. Arkusze spisowe oraz oświadczenia osób materialnie odpowiedzialnych należy przekazać w terminie do 05 stycznia 2024 r. do Wydziału Budżetu i Finansów.
  2. Ustalenia ewentualnych różnic inwentaryzacyjnych wszystkich rzeczowych składników majątkowych oraz ich wyceny należy dokonać do 25 stycznia 2024 r.
  3. W przypadku wystąpienia różnic inwentaryzacyjnych Komisja Inwentaryzacyjna przekazuje protokół rozliczenia wyników inwentaryzacji  w terminie do 05 luty 2024 r. do Wydziału Budżetu i Finansów.
  4. Ustalenia ewentualnych różnic inwentaryzacyjnych wszystkich rzeczowych składników majątkowych oraz ich wyceny należy dokonać do 05 luty 2024 r.
  5. Sprawozdanie z zakończonej inwentaryzacji razem ze sprawozdaniami opisowymi z przebiegu spisu z natury Komisja Inwentaryzacyjna przekazuje w terminie do 05 luty 2024 r. do Wydziału Budżetu i Finansów.
  6. Inwentaryzacja podlega rozliczeniu według stanu księgowego ewidencyjnego na dzień 31 grudnia 2023 r. w terminie do dnia 25 marca 2024r.

§ 4

Zastępca Skarbnika przed rozpoczęciem inwentaryzacji przeprowadzi szkolenie Komisji Inwentaryzacyjnej.

§ 5

Komisja Inwentaryzacyjna ulega rozwiązaniu po zakończeniu zadań związanych z inwentaryzacją.

§ 6

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Burmistrz Brus
/-/ dr inż. Witold Ossowski


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Witold Ossowski
Artur Rogożyński

Data wytworzenia:
25 paź 2023

Osoba dodająca informacje

Adam Mochol

Data publikacji:
04 gru 2023, godz. 09:09

Osoba aktualizująca informacje

Adam Mochol

Data aktualizacji:
04 gru 2023, godz. 09:09