Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Brusach

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

Tagi

Zarządzenie Nr 176/23 z dnia 25 października 2023 roku w sprawie przeprowadzenia spisu z natury oraz powołania Komisji Inwentaryzacyjnej nr 1

ZARZĄDZENIE nr  176/23
BURMISTRZA BRUS
z dnia 25.10.2023 r.

w sprawie: przeprowadzenia spisu z natury oraz powołania Komisji Inwentaryzacyjnej nr 1.

            Na podstawie art. 26 i 27 ustawy o rachunkowości z dnia 29 września 1994 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 120 ze zmianami) oraz Instrukcji Inwentaryzacyjnej wprowadzonej Zarządzeniem Burmistrza Brus nr 535/10 z dnia 01.07.2010 r.

zarządzam co następuje:

§ 1

przeprowadzenie spisu z natury

  1. Rodzaj inwentaryzacji: okresowa (roczna).
  2. Rodzaj inwentaryzowanego składnika majątkowego:
  • środki pieniężne w kasie i druki ścisłego zarachowania znajdujące się w kasie Urzędu Miejskiego,
  • niezużyte materiały odpisane w koszty w momencie ich zakupu (materiały biurowe, paliwo w samochodach, opał).
  1. Termin przeprowadzenia spisu: 29.12.2023r. - 02.01.2024r. według stanu na dzień 31.12.2023 r.

§ 2

przeprowadzenie spisu z natury

  1. Rodzaj inwentaryzacji: okresowa (roczna).
  2. Rodzaj inwentaryzowanego składnika majątkowego:
  • składniki majątkowe, będące własnością obcych jednostek, powierzone do używania:

- sprzęt do realizacji zadań Wojewódzkiego Systemu Radiotelefonicznego,

- sprzęt Obrony Cywilnej znajdujący się w magazynie OC urzędu,

- sprzęt łączności radiowej Zintegrowanego Systemu Ratownictwa „TUR”  Powiatu Chojnickiego,

- syreny alarmowe i centrala alarmowa sprzęt w ramach systemu ostrzegania ludności o zagrożeniach dla woj. Pomorskiego,

- sprzęt komputerowy do realizacji zadań dotyczących wydawania dowodów osobistych, ewidencji ludności oraz aktów stanu cywilnego,

- pilarki znajdujące się w magazynie OC urzędu oraz jednostkach OSP gminy.

  1. Termin przeprowadzenia spisu: do dnia 29.12.2023 r.

§ 3

powołanie Komisji Inwentaryzacyjnej nr 1 w składzie:

  1. Osowska Halina                   - przewodniczący,
  2. Drzewicka Agnieszka           - członek,
  3. Wałdoch Iwona                     - członek.

Osoby powołane do składu Komisji Inwentaryzacyjnej ponoszą pełną odpowiedzialność za właściwe oraz zgodne z obowiązującymi przepisami przeprowadzenie spisu z natury.

§ 4

  1. Protokół z inwentaryzacji kasy, arkusze spisowe oraz oświadczenia osób materialnie odpowiedzialnych należy przekazać w terminie do 05 stycznia 2024 r. do Wydziału Budżetu i Finansów.
  2. Ustalenia ewentualnych różnic inwentaryzacyjnych wszystkich rzeczowych składników majątkowych oraz ich wyceny należy dokonać do 25 stycznia 2024 r.
  3. W przypadku wystąpienia różnic inwentaryzacyjnych składników majątku objętych spisem z natury Komisja Inwentaryzacyjna przekazuje protokół rozliczenia wyników inwentaryzacji w terminie do 05 luty 2024 r. do Wydziału Budżetu i Finansów.
  4. Sprawozdanie z zakończonej inwentaryzacji razem ze sprawozdaniem opisowym z przebiegu spisu z natury Komisja Inwentaryzacyjna przekazuje w terminie do 05 luty 2024 r. do Wydziału Budżetu i Finansów.
  5. Inwentaryzacja podlega rozliczeniu według stanu księgowego ewidencyjnego na dzień 31 grudnia 2023 r. w terminie do dnia 25 marca 2024r.

§ 5

Zastępca Skarbnika przed rozpoczęciem inwentaryzacji przeprowadzi szkolenie Komisji Inwentaryzacyjnej.

§ 6

Komisja Inwentaryzacyjna ulega rozwiązaniu po zakończeniu zadań związanych z inwentaryzacją.

§ 7

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Burmistrz Brus
/-/ dr inż. Witold Ossowski


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Witold Ossowski
Artur Rogożyński

Data wytworzenia:
25 paź 2023

Osoba dodająca informacje

Adam Mochol

Data publikacji:
04 gru 2023, godz. 09:05

Osoba aktualizująca informacje

Adam Mochol

Data aktualizacji:
04 gru 2023, godz. 09:05