Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Brusach

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

Tagi

Zarządzenie Nr 138/23 z dnia 4 września 2023 roku w sprawie powołania komisji do oceny wniosków o przeznaczeniu środków z funduszu sołeckiego

Zarządzenie Nr 138/23
Burmistrza Brus
z dnia 4 września 2023r.

w sprawie powołania komisji do oceny wniosków o przeznaczeniu środków z funduszu sołeckiego.

Na podstawie art. 5 ust. 5 ustawy z dnia 21 lutego 2014 r. o funduszu sołeckim (Dz. U. z 2014r. poz. 301 z późn. zm.)

zarządzam, co następuje

§ 1

Powołuje się komisję do oceny wniosków w sprawie przeznaczenia środków z funduszu sołeckiego w składzie:

  1. Krzysztof Gierszewski – przewodniczący komisji
  2. Elżbieta Łonska – członek komisji
  3. Magdalena Zarębska – członek komisji
  4. Beata Cuppa – członek komisji
  5. Artur Szultka – członek komisji
  6. Angelika Rzeczkowska – członek komisji

§ 2

Komisja zobowiązana jest do:

  1. Przygotowania oceny złożonych wniosków;
  2. Przygotowania wykazu przedsięwzięć, które należy ująć w projekcie budżetu
    na 2024r.;
  3. Przygotowania wykazu przedsięwzięć, które nie spełniają warunków określonych
    w art. 5 ust. 2-4 ustawa o funduszu sołeckim i podlegają odrzuceniu.

§ 3

Zobowiązać Wydział Budżetu i Finansów do prowadzenia rejestru złożonych wniosków.

§ 4

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Burmistrz Brus
/-/ dr inż. Witold Ossowski


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Witold Ossowski

Data wytworzenia:
04 wrz 2023

Osoba dodająca informacje

Adam Mochol

Data publikacji:
07 wrz 2023, godz. 11:04

Osoba aktualizująca informacje

Adam Mochol

Data aktualizacji:
07 wrz 2023, godz. 11:04