Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Brusach

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

Tagi

Zarządzenie Nr 63/21 z dnia 20 maja 2021 roku w sprawie przeprowadzenia konkursu na stanowisko kierownika Środowiskowego Domu Samopomocy w Brusach

Zarządzenie Nr 63/21
Burmistrza Brus
z dnia 20 maja 2021r.


w sprawie przeprowadzenia konkursu na stanowisko kierownika Środowiskowego Domu Samopomocy w Brusach

 

Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 5, art. 33 ust. 5 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 713 ze zm.) oraz art. 11 ust. 1, art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1282) w związku z art. 122, ust. 1 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 1876) oraz § 9 ust. 1 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 9 grudnia 2010r. w sprawie środowiskowych domów samopomocy (tj. Dz. U. z 2020r. poz. 249)
 

zarządza się, co następuje:
 

§ 1. Ogłaszam konkurs na stanowisko kierownika Środowiskowego Domu Samopomocy w Brusach z siedzibą przy ul. Szkolnej 1, 89-632 Brusy. Treść ogłoszenia o konkursie, stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.
 

§ 2. Komisja konkursowa będzie pracować na podstawie regulaminu określonego Zarządzeniem Nr 345/09 Burmistrza Brus z dnia 30.06.2009 r. w sprawie wprowadzenia zasad naboru na wolne stanowiska pracy w Urzędzie Miejskim w Brusach.
 

§ 3. Wykonanie zarządzenia powierzam Sekretarzowi Gminy.
 

§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

Burmistrz Brus
/-/ Witold Ossowski

 

Załącznik nr 1
do Zarządzenia Nr 63/21
Burmistrza Brus z dnia 20 maja 2021 r.

 

OGŁOSZENIE O KONKURSIE

Burmistrz Brus

ogłasza konkurs na stanowisko kierownika Środowiskowego Domu Samopomocy w Brusach

 

I. Oznaczenie organu prowadzącego:

Gmina Brusy, ul. Na Zaborach 1, 89-632 Brusy.

II. Oznaczenie publicznej placówki, której konkurs dotyczy:

Środowiskowy Dom Samopomocy w Brusach, ul. Szkolna 1, 89-632 Brusy.

III. Wymagania wobec kandydata na stanowisko dyrektora:

1. Wymagania niezbędne:

  1. wykształcenie wyższe z kierunkiem mającym zastosowanie przy świadczeniu usług w Środowiskowym Domu Samopomocy;
  2. specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej;
  3. co najmniej pięcioletni staż pracy, w tym, co najmniej trzyletni staż pracy w pomocy społecznej i co najmniej półroczny staż pracy na stanowisku z bezpośrednim kontaktem z osobami z zaburzeniami psychicznymi;
  4. obywatelstwo polskie;
  5. nieposzlakowana opinia;
  6. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  7. nieskazanie prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne lub umyślne przestępstwo skarbowe;

2. Wymagania dodatkowe:

  1. umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi;
  2. bardzo dobra znajomość regulacji prawnych związanych z funkcjonowaniem jednostki;
  3. predyspozycje do pracy z osobami niepełnosprawnymi;
  4. znajomość zasad planowania, zarządzania i realizacji budżetu jednostki;
  5. doświadczenie zawodowe przy wykonywaniu podobnych czynności;
  6. dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, komunikatywność, zaangażowanie i kreatywność.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. kierowanie Środowiskowym Domem Samopomocy, w tym organizowanie i nadzorowanie pracy jednostki;
  2. realizacja zadań wynikających ze statutu Środowiskowego Domu Samopomocy;
  3. przestrzeganie dyscypliny finansowej i budżetowej przy wydatkowaniu środków finansowych zaplanowanych na realizację zadań statutowych Środowiskowego Domu Samopomocy;
  4. pozyskiwanie środków pozabudżetowych na działalność Środowiskowego Domu Samopomocy;
  5. nawiązywanie i rozwiazywanie stosunku pracy z pracownikami Środowiskowego Domu Samopomocy, decydowanie o warunkach ich pracy i płacy oraz pełnienie
    w stosunku do nich funkcji przełożonego;
  6. dbałość o zapewnienie i utrzymanie odpowiedniego standardu świadczonych usług w Środowiskowym Domu Samopomocy;
  7. opracowanie wymaganych przepisami prawa dokumentów dotyczących funkcjonowania Środowiskowego Domu Samopomocy oraz sporządzacie sprawozdań;
  8. współpraca ze środowiskiem lokalnym;
  9. współpraca z rodzinami i opiekunami uczestników oraz osobami pozostającymi w bliskiej realizacji z uczestnikami;
  10. pozyskiwanie oraz utrzymanie wymaganego stanu uczestników zajęć w Środowiskowym Domu Samopomocy;
  11. zapewnienie bezpieczeństwa uczestnikom oraz pracownikom Środowiskowego Domu Samopomocy;
  12. administrowanie mieniem wchodzącym w skład i będącym na wyposażeniu Środowiskowego Domu Samopomocy oraz ponoszenie odpowiedzialności za to mienie;
  13. wykonywanie kontroli zarządczej w Środowiskowym Domu Samopomocy;
  14. wykonywanie innych poleceń służbowych ustalonych w umowie zgodnych z przepisami prawa i rodzajem pracy.

IV. Wymagane dokumenty:

1. koncepcja funkcjonowania Środowiskowego Domu Samopomocy, (jeżeli kandydat planuje przedstawić komisji konkursowej koncepcję funkcjonowania w formie multimedialnej, zobowiązany jest do złożenia w kopercie, zawierającej wymaganą dokumentację, oprócz pisemnej koncepcji również prezentację multimedialną);

2. życiorys z opisem przebiegu nauki i pracy zawodowej, zawierający w szczególności informację o stażu pracy;

3. kwestionariusz osobowy podpisany przez kandydata;

4. poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy, o którym mowa w ust. 2, tj. świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających okres zatrudnienia;

5. poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia, w tym dyplomu ukończenia studiów wyższych;

6. oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym;

7. oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;

8. oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1440 ze zm.);

9. oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych;

10. oświadczenie, że kandydatowi nie są znane okoliczności mogące mieć wpływ na jego nieposzlakowaną opinię;

11. poświadczone za zgodność z oryginałem kandydata kopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach, uprawnieniach (certyfikaty, referencje, świadectwa ukończonych kursów);

12. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych – dotyczy wyłącznie sytuacji, jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (szczególne kategorie danych) lub dane osobowe wykraczające poza dane określone w art.22 (1) Kodeksu pracy. Zgoda na ich przetwarzanie może zostać odwołana w dowolnym czasie.

Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych może być zawarte w uzasadnieniu przystąpienia do konkursu w następujący sposób:
 „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w uzasadnieniu przystąpienia do konkursu oraz załączonych do niego dokumentach, w celu realizacji procesu rekrutacji.  Jednocześnie oświadczam, że zapoznałem(-am) się z treścią klauzuli informacyjnej, w tym z informacją o prawie dostępu do treści swoich danych i prawie ich poprawiania oraz wycofania zgody na ich przetwarzanie w każdym czasie oraz, że podanie danych było dobrowolne.”

                                                                                                      .......................................................
                                                                                                                                   Podpis kandydata do pracy

Wszelkie sporządzone osobiście przez kandydata dokumenty winny być własnoręcznie podpisane, a w przypadku złożenia kserokopii dokumentów powinny być one potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem. Na żądanie organu prowadzącego placówkę, kandydat jest obowiązany przedstawić oryginały dokumentów, o których mowa w ust. 4,5 oraz 11.


V. Warunki pracy i płacy:

1. miejsce pracy: Środowiskowy Dom Samopomocy w Brusach ul. Szkolna 1, 89-632 Brusy;

2. stanowisko: kierownik Środowiskowego Domu Samopomocy w Brusach;

3. zatrudnienie w wymiarze pełnego etatu;

4. umowa o pracę: pierwsza umowa zawierana jest na czas określony maksymalnie do 6 miesięcy, po tym okresie możliwe jest zawarcie kolejnej umowy o pracę;

5. praca przy monitorze ekranowym;

6. przewidywany termin zatrudnienia: 1 września 2021 r.;

7. wynagrodzenie: ustalone na podstawie Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych z dnia 15 maja 2018 r. (Dz. U. z 2018 r., poz. 936 ze zm.) oraz Zarządzenia nr 69/B/19 Burmistrza Brus z dnia 22 marca 2019 r. w sprawie maksymalnego miesięcznego wynagrodzenia kierowników gminnych jednostek organizacyjnych;

8. pracownik podejmujący po raz pierwszy pracę na kierowniczym stanowisku urzędniczym w rozumieniu przepisów art. 16 ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych, obowiązany jest odbyć służbę przygotowawczą, o której mowa w art. 19 ww. ustawy.


VI. Informacja o sposobie i terminie składania ofert:

Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 7 czerwca 2021 r. do godz. 15.00 w biurze interesanta Urzędu Miejskiego w Brusach, ul. Na Zaborach 1, w zamkniętej kopercie, z dopiskiem „Konkurs na kierownika Środowiskowego Domu Samopomocy w Brusach”.

W przypadku oferty złożonej drogą pocztową decyduje data wpływu oferty do Urzędu Miejskiego w Brusach.


VII. Informacja o dopuszczeniu składania ofert w postaci elektronicznej:

Nie dopuszcza się składania ofert w formie elektronicznej.


VIII. Informacja o sposobie powiadomienia kandydata o terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego:

Konkurs zostanie przeprowadzony nie później niż w ciągu 30 dni od upływu terminu składania ofert. O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie nie później niż 7 dni przed terminem posiedzenia.

Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie, nie będą o tym informowane, a oferty zostaną odesłane po zakończeniu rekrutacji.


IX. Postanowienia końcowe

1. Konkurs zostanie przeprowadzony w 2 etapach:

I etap – sprawdzanie ofert pod względem formalnym oraz merytorycznym bez udziału kandydatów,

II etap – rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami, którzy spełnili wymogi formalne oraz niezbędne kryteria merytoryczne zweryfikowane w I etapie.

2. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej i tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Brusach, ul. Na Zaborach 1, 89-632 Brusy.

3. Organizator konkursu zastrzega sobie możliwość unieważnienia konkursu bez podania przyczyny.


X. Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych

Klauzula informacyjna w związku z obowiązkiem wynikającym z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) dalej „RODO":

1. Administratorem Pani/Pana danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest:

  1. Urząd Miejski w Brusach z siedzibą przy ul. Na Zaborach 1, 89-632 Brusy w zakresie wykonania zarządzenia burmistrza Brus w sprawie przeprowadzenia konkursu na stanowisko dyrektora Środowiskowego Domu Samopomocy;
  2. Burmistrz Brus z siedzibą przy ul. Na Zaborach 1, 89-632 Brusy w związku z wykonywaniem czynności z zakresu prawa pracy dla kierowników jednostek organizacyjnych Gminy Brusy.

       W sprawach dotyczących Pani/Pana danych osobowych można kontaktować się z  inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem:

  • Urząd Miejski w Brusach, ul. Na Zaborach 1, 89-632 Brusy
  • e-mail: iod@brusy.pl

3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego na podstawie:

- art. 6 ust. 1 lit. c RODO – przepisu prawa w zakresie wskazanym w art. 22(1) ustawy  z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz §1 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,

- art. 6 ust. 1 lit. b RODO – wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy,

- art. 6 ust. 1 lit a RODO – zgody, jeśli w dokumentach zawarte są dane inne niż wskazane w art. 22(1) Kodeks pracy, która może zostać odwołana w dowolnym czasie,

- art. 9 ust. 2 lit. a RODO – zgody, jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (szczególne kategorie danych), która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

4. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych mogą być wyłącznie podmioty, które przetwarzają dane osobowe w imieniu administratora na podstawie zawartych umów lub podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.

5. Pani/Pana dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do czasu zakończenia procesu rekrutacji.

6. Ma Pani/Pan:

  1. prawo dostępu do swoich danych - czyli uzyskiwania informacji o celu i sposobie przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz kopii danych;
  2. prawo do sprostowania swoich danych osobowych - czyli poprawienia danych osobowych, gdy są one błędne, uległy zmianie lub zdezaktualizowały się;
  3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych - czyli ograniczenia przetwarzania danych wyłącznie do ich przechowywania;
  4. prawo do usunięcia danych osobowych - czyli usunięcia danych, które przetwarzane są bez uzasadnionych podstaw prawnych;
  5. prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa).

7. W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych, jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit a  lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO. Jednakże cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonaliśmy na podstawie Pani/Pana zgody przed jej wycofaniem.

8. Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22(1) Kodeksu pracy, ustawy o pracownikach samorządowych oraz ustawy o pomocy społecznej i rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie środowiskowych domów samopomocy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Panią/Pana innych danych jest dobrowolne.

 

Burmistrz Brus
/-/ Witold Ossowski


Załączniki do pobrania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
zarzadzenie 63 21.pdf (PDF, 4.65Mb) 2021-05-25 15:53:39 56
kwestionarius osobowy.docx (DOCX, 16.22Kb) 2021-05-26 09:37:24 52
Plik Nazwa Data dodania Pobrań

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Witold Ossowski

Data wytworzenia:
20 maj 2021

Osoba dodająca informacje

Adam Mochol

Data publikacji:
25 maj 2021, godz. 15:53

Osoba aktualizująca informacje

Adam Mochol

Data aktualizacji:
26 maj 2021, godz. 09:37