Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Brusach

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

Tagi

Zarządzenie Nr 50/22 z dnia 31 marca 2022 roku w sprawie określenia formy przekazywania sprawozdań

Zarządzenie nr 50/22
Burmistrza Brus
z dnia 31 marca 2022 r.

w sprawie określenia formy przekazywania sprawozdań

Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 4, art. 33 ust. 5  ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2022 r. poz. 559 z późn.zm.), §12 ust. 4 rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 9 stycznia 2018 r. w sprawie sprawozdawczości budżetowej (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1564), §12 ust. 4, §19 i §21 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 11 stycznia 2022 r. w sprawie sprawozdawczości budżetowej (Dz.U. z 2022 r. poz. 144) oraz §9 ust. 9 rozporządzenia Ministra Finansów, Funduszy i Polityki Regionalnej z dnia 17 grudnia 2020 r. w sprawie sprawozdań jednostek sektora finansów publicznych w zakresie operacji finansowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 2396)

 

zarządzam, co następuje:

 

§ 1

1. Dyrektorzy/Kierownicy jednostek organizacyjnych Gminy Brusy sporządzają sprawozdania budżetowe z wykorzystaniem aplikacji wskazanej na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Ministerstwa Finansów.

2. Sprawozdania winny być podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym.

3. Wyeksportowane sprawozdania należy przesłać na elektroniczną skrzynkę podawczą Urzędu Miejskiego w Brusach, w terminach wskazanych w rozporządzeniu w sprawie sprawozdawczości budżetowej.

4. W przypadku, gdy sprawozdania sporządza jednostka obsługująca, winna ona sprawozdania wysłać osobno dla każdej przez siebie obsługiwanej jednostki.


§ 2

1. Dyrektorzy/Kierownicy jednostek organizacyjnych Gminy Brusy, sporządzają sprawozdania w zakresie operacji finansowych z wykorzystaniem aplikacji wskazanej
na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Ministerstwa Finansów.

2. Sprawozdania winny być podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym.

3. Wyeksportowane sprawozdania należy przesłać na elektroniczną skrzynkę podawczą Urzędu Miejskiego w Brusach, w terminach wskazanych w rozporządzeniu w sprawie sprawozdań jednostek sektora finansów publicznych w zakresie operacji finansowych.

4. W przypadku, gdy sprawozdania sporządza jednostka obsługująca, winna ona sprawozdania wysłać osobno dla każdej przez siebie obsługiwanej jednostki.

§ 3

1. Samorządowe Instytucje Kultury sporządzają sprawozdania przy zastosowaniu obowiązujących formularzy sprawozdań zamieszczonych na stronie internetowej Ministerstwa Finansów i przekazuje w formie dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym albo podpisem osobistym.

2. Sprawozdania należy przesłać drogą elektroniczną na elektroniczną skrzynkę podawczą Urzędu Miejskiego w Brusach, w terminach wskazanych w rozporządzeniu w sprawie sprawozdań jednostek sektora finansów publicznych w zakresie operacji finansowych.

§ 4

W przypadku korekt sprawozdań obowiązują zasady opisane w § 1 - § 3.

§ 5

Wykonanie zarządzenia powierza się dyrektorom/kierownikom jednostek organizacyjnych Gminy Brusy oraz dyrektorowi instytucji kultury.

§ 6

Traci moc zarządzenie nr 552/2014 Burmistrza Brus z dnia 19 lutego 2014 r. w sprawie sprawozdawczości budżetowej.

§ 7

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

Burmistrz Brus
/-/ dr inż. Witold Ossowski

 


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Witold Ossowski

Data wytworzenia:
31 mar 2022

Osoba dodająca informacje

Adam Mochol

Data publikacji:
08 kwi 2022, godz. 13:42

Osoba aktualizująca informacje

Adam Mochol

Data aktualizacji:
08 kwi 2022, godz. 13:42