Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Brusach

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

Tagi

Zarządzenie Nr 30/22 z dnia 15 lutego 2022 roku w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 147/20 Burmistrza Brus z dnia 30 września 2020 roku w sprawie instrukcji prowadzenia Biuletynu Informacji Publicznej (BIP) Urzędu Miejskiego w Brusach

Zarządzenie Nr 30 /22
Burmistrza Brus
z dnia 15 lutego 2022 roku

 

w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 147/20 Burmistrza Brus z dnia 30 września 2020 roku 
w sprawie instrukcji prowadzenia Biuletynu Informacji Publicznej (BIP) Urzędu Miejskiego w Brusach

 

Na podstawie art. 33  ustawy z dnia  8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1372 z późn. zm.), art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (tj. Dz. U. z 2020 r. poz 2176 z późn. zm.) oraz § 15 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68)

 

zarządzam, co następuje:

 

§1

1. §2 pkt. 3 Zarządzenia Nr 147/20 Burmistrza Brus z dnia 30 września 2020 roku otrzymuje nowe brzmienie:

„3. Pracownicy wydziałów oraz pracownicy na samodzielnych stanowiskach Urzędu Miejskiego w Brusach,  pełniący funkcję Redaktorów strony podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej :

      • Joanna Kobus – Wydział Organizacyjno-Prawny,
      • Kamila Landowska - Wydział Organizacyjno-Prawny,
      • Weronika Kulesza -  Wydział Organizacyjno-Prawny,
      • Wojciech Jaszewski – Wydział Inwestycji i Funduszy Zewnętrznych, Pełnomocnik Burmistrza ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi,
      • Mirosława Lubinska – Wydział Budżetu i Finansów,
      • Magdalena Rolbiecka – Wydział Budżetu i Finansów,
      • Radosław Orlikowski – Wydział Gospodarki Przestrzennej,
      • Wojciech Czapiewski - Wydział Gospodarki Komunalnej,
      • Halina Osowska – Wydział Środowiska i Rolnictwa,
      • Iwona Wałdoch – Wydział Komunikacji Społecznej,
      • Eliza Szczesna – Urząd Stanu Cywilnego,
      • Ewa Mochol – samodzielne stanowisko ds. Zamówień Publicznych,
      • Elżbieta Ossowska – samodzielne stanowisko ds. Ewidencji Ludności,
      • Bogusław Czapiewski – samodzielne stanowisko ds. kontroli,
      • Agnieszka Drzewicka – Pełnomocnik Burmistrza ds. Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałaniu Narkomanii,
      • Magdalena Zarębska – Inspektor Ochrony Danych.”

 

§2

Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy.

 

§3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

Burmistrz Brus
/-/ dr inż. Witold Ossowski

 


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Witold Ossowski

Data wytworzenia:
15 lut 2022

Osoba dodająca informacje

Adam Mochol

Data publikacji:
21 lut 2022, godz. 10:33

Osoba aktualizująca informacje

Adam Mochol

Data aktualizacji:
21 lut 2022, godz. 10:33