Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Brusach

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

Tagi

Zarządzenie Nr 184/21 z dnia 10 listopada 2021 roku w sprawie powołania komisji przetargowej w celu przeprowadzenia zamówienia publicznego na "Modernizację drogi transportu rolnego Lubnia - Orlik - Etap II".

ZARZĄDZENIE NR 184/21
BURMISTRZA BRUS
z dnia 10 listopada 2021 r.


w sprawie powołania komisji przetargowej w celu przeprowadzenia zamówienia publicznego na "Modernizację drogi transportu rolnego Lubnia - Orlik - Etap II".


Na podstawie art. 53 ust. 2 oraz att. 55 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (j.t. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z poźn. zm.) 


zarządzam, co następuje:


§1

Powołać komisję przetargową w składzie:
— Krzysztof Gierszewski — członek komisji - przewodniczący,
— Ewa Mochol — członek komisji — sekretarz,
— Zbigniew Żabiński — członek komisji,
— Artur Szultka — członek komisji.


§2

  1. Komisja przetargowa rozpoczyna działalność z chwilą powołania.
  2. Komisja zobowiązana jest przestrzegać postanowień ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (j.t. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z poźn. zm.).

 

§3

Pracami komisji kieruje przewodniczący komisji przetargowej.
2. Sekretarz komisji przetargowej uczestniczy w pracach komisji i prowadzi dokumentację postępowania.
3. Czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia podjęte przez osobę podlegającą wyłączeniu powtarza się, z wyjątkiem otwarcia ofert oraz czynności faktycznych niewpływających na wynik postępowania.
4. Burmistrz Brus stwierdza nieważność czynności postępowania podjętej z naruszeniem prawa.
5. Na polecenie Burmistrza Brus komisja przetargowa powtarza unieważnioną czynność.


§4

Do zadań komisji należy w szczególności:
1) prowadzenie dokumentacji przetargowej,
2) realizacja czynności zamawiającego w  tamach procedur odwoławczych przewidzianych w ustawie,
3) ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców,
4) ocena ofert oraz wskazanie oferty najkorzystniejszej,
5) przedłożenie wyników prac komisji — protokołu postępowania wraz z ofertami oraz wszelkimi innymi dokumentami związanymi z postępowaniem — do zatwierdzenia przez Burmistrza Brus,
6) proponowanie unieważnienia postępowania w okolicznościach przewidzianych w ustawie.
 

§5

Do zadań przewodniczącego komisji należy w szczególności:
1) wyznaczanie terminów i prowadzenie posiedzeń komisji,
2) odebranie oświadczeń członków komisji, o których mowa w art. 56 ust. 4 ustawy,
3) informowanie Burmistrza Brus o wyłączeniu lub samowyłączeniu się członka komisji ze składu komisji,
4) składanie do Burmistrza Brus wniosków w sprawach dotyczących odwoływania wyłączonego członka komisji, a także odwoływania i powoływania do składu komisji osób w miejsce wyłączonych członków komisji lub biegłych,
5) podział między członków komisji prac podejmowanych w trybie roboczym,
6) nadzorowanie prawidłowego prowadzenia dokumentacji postępowania,
7) informowanie Burmistrza Brus o problemach związanych z pracami komisji w toku postępowania.
 

§6

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
 

§7


Zarządzenie traci moc z dniem zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

Burmistrz Brus
/-/ dr inż. Witold Ossowski

 


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Witold Ossowski

Data wytworzenia:
16 lis 2021

Osoba dodająca informacje

Adam Mochol

Data publikacji:
16 lis 2021, godz. 11:25

Osoba aktualizująca informacje

Adam Mochol

Data aktualizacji:
16 lis 2021, godz. 11:26