Zarządzenie Nr 175/22 z dnia 25 października 2022 roku w sprawie powołania komisji przetargowej w celu przeprowadzenia zamówienia publicznego na "Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Brusy w sezonie zimowym 2022/2023"
ZARZĄDZENIE NR 175/22
BURMISTRZA BRUS
z dnia 25 października 2022 r.
w sprawie powołania komisji przetargowej w celu przeprowadzenia zamówienia publicznego na „Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Brusy w sezonie zimowym 2022/2023'.
Na podstawie art. 53 ust. 2 oraz art. 55 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (j.t. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.)
zarządzam, co następuje:
§1
Powołać komisję przetargową w składzie:
- Krzysztof Gierszewski — członek komisji - przewodniczący,
- Ewa Słomińska — członek komisji — sekretarz,
- Artur Szultka — członek komisji.
§2
- Komisja przetargowa rozpoczyna działalność z chwilą powołania.
- Komisja zobowiązana jest przestrzegać postanowień ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (j.t. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.).
§3
- Pracami komisji kieruje przewodniczący komisji przetargowej.
- Sekretarz komisji przetargowej uczestniczy xv pracach komisji i prowadzi dokumentację postępowania.
- Czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia podjęte przez osobę podlegającą wyłączeniu powtarza się, z wyjątkiem otwarcia ofert oraz czynności faktycznych niewpływających na wynik postępowania.
- Burmistrz Brus stwierdza nieważność czynności postępowania podjętej z naruszeniem prawa.
§4
Do zadań komisji należy w szczególności:
- prowadzenie dokumentacji przetargowej,
- realizacja czynności zamawiającego w ramach procedur odwoławczych przewidzianych w ustawie,
- ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców,
- ocena ofert oraz wskazanie oferty najkorzystniejszej,
- przedłożenie wyników prac komisji — protokołu postępowania wraz z ofertami oraz wszelkimi innymi dokumentami związanymi z postępowaniem — do zatwierdzenia przez Burmistrza Brus,
- proponowanie unieważnienia postępowania w okolicznościach przewidzianych w ustawie.
§5
Do zadań przewodniczącego komisji należy w szczególności:
- wyznaczanie terminów i prowadzenie posiedzeń komisji,
- odebranie oświadczeń członków komisji, o których mowa w art. 56 ust. 4 ustawy,
- informowanie Burmistrza Brus o wyłączeniu lub samowyłączeniu się członka komisji ze składu komisji,
- składanie do Burmistrza Brus wniosków w sprawach dotyczących odwoływania. wyłączonego członka komisji, a także odwoływania i powoływania do składu komisji osób w miejsce wyłączonych członków komisji lub biegłych,
- podział między członków komisji prac podejmowanych w trybie roboczym,
- nadzorowanie prawidłowego prowadzenia dokumentacji postępowania,
- informowanie Burmistrza Brus o problemach związanych z pracami komisji w toku postępowania.
§6
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
§7
Zarządzenie traci moc z dniem zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Z up. Burmistrza
/-/ mgr inż. Krzysztof Gierszewski
Zastępca Burmistrza
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Krzysztof Gierszewski Data wytworzenia:
25 paź 2022
Osoba dodająca informacje
Adam Mochol Data publikacji:
25 paź 2022, godz. 16:08
Osoba aktualizująca informacje
Adam Mochol Data aktualizacji:
25 paź 2022, godz. 16:10