Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Brusach

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

Tagi

Zarządzenie Nr 175/22 z dnia 25 października 2022 roku w sprawie powołania komisji przetargowej w celu przeprowadzenia zamówienia publicznego na "Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Brusy w sezonie zimowym 2022/2023"

ZARZĄDZENIE NR 175/22
BURMISTRZA BRUS
z dnia 25 października 2022 r.
w sprawie powołania komisji przetargowej w celu przeprowadzenia zamówienia publicznego na „Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Brusy w sezonie zimowym 2022/2023'.

Na podstawie art. 53 ust. 2 oraz art. 55 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (j.t. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.)

zarządzam, co następuje:


§1

Powołać komisję przetargową w składzie:

  • Krzysztof Gierszewski — członek komisji - przewodniczący,
  • Ewa Słomińska — członek komisji — sekretarz,
  • Artur Szultka — członek komisji.

§2

  1. Komisja przetargowa rozpoczyna działalność z chwilą powołania.
  2. Komisja zobowiązana jest przestrzegać postanowień ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (j.t. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.).

§3

  1. Pracami komisji kieruje przewodniczący komisji przetargowej.
  2. Sekretarz komisji przetargowej uczestniczy xv pracach komisji i prowadzi dokumentację postępowania.
  3. Czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia podjęte przez osobę podlegającą wyłączeniu powtarza się, z wyjątkiem otwarcia ofert oraz czynności faktycznych niewpływających na wynik postępowania.
  4. Burmistrz Brus stwierdza nieważność czynności postępowania podjętej z naruszeniem prawa.

§4

Do zadań komisji należy w szczególności:

  1. prowadzenie dokumentacji przetargowej,
  2. realizacja czynności zamawiającego w ramach procedur odwoławczych przewidzianych w ustawie,
  3. ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców,
  4. ocena ofert oraz wskazanie oferty najkorzystniejszej,
  5. przedłożenie wyników prac komisji — protokołu postępowania wraz z ofertami oraz wszelkimi innymi dokumentami związanymi z postępowaniem — do zatwierdzenia przez Burmistrza Brus,
  6. proponowanie unieważnienia postępowania w okolicznościach przewidzianych w ustawie.

§5

Do zadań przewodniczącego komisji należy w szczególności:

  1. wyznaczanie terminów i prowadzenie posiedzeń komisji,
  2. odebranie oświadczeń członków komisji, o których mowa w art. 56 ust. 4 ustawy,
  3. informowanie Burmistrza Brus o wyłączeniu lub samowyłączeniu się członka komisji ze składu komisji,
  4. składanie do Burmistrza Brus wniosków w sprawach dotyczących odwoływania. wyłączonego członka komisji, a także odwoływania i powoływania do składu komisji osób w miejsce wyłączonych członków komisji lub biegłych,
  5. podział między członków komisji prac podejmowanych w trybie roboczym,
  6. nadzorowanie prawidłowego prowadzenia dokumentacji postępowania,
  7. informowanie Burmistrza Brus o problemach związanych z pracami komisji w toku postępowania.

§6

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

§7

Zarządzenie traci moc z dniem zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

Z up. Burmistrza
/-/ mgr inż. Krzysztof Gierszewski
Zastępca Burmistrza
 

 


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Krzysztof Gierszewski

Data wytworzenia:
25 paź 2022

Osoba dodająca informacje

Adam Mochol

Data publikacji:
25 paź 2022, godz. 16:08

Osoba aktualizująca informacje

Adam Mochol

Data aktualizacji:
25 paź 2022, godz. 16:10