Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Brusach

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

Tagi

Zarządzenie Nr 163/19 z dnia 5 sierpnia 2019 roku w sprawie powołania komisji przetargowej w celu przeprowadzenia zamówienia publicznego na "Wykonanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn. "Rewitalizacja części miasta Brusy" - Adaptacja budynku przy ul. Szkolnej 1 w Brusach na cele społeczne dofinansowanej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 8. Konwersja, Działania 8.1. Kompleksowe przedsięwzięcia rewitalizacyj


Załączniki do pobrania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
zarzadzenie 163 19 edit.pdf (PDF, 783.49Kb) 2020-11-27 13:17:09 51
zarzadzenie 163 19.pdf (PDF, 700.56Kb) 2019-08-08 14:14:36 92
Plik Nazwa Data dodania Pobrań

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Witold Ossowski

Data wytworzenia:
05 sie 2019

Osoba dodająca informacje

Adam Mochol

Data publikacji:
08 sie 2019, godz. 14:14

Osoba aktualizująca informacje

-

Data aktualizacji:
-