Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Brusach

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

Tagi

Zarządzenie Nr 149/21 z dnia 13 września 2021 roku w sprawie powołania komisji do oceny wniosków o przeznaczeniu środków z funduszu sołeckiego

Zarządzenie Nr 149/21
Burmistrza Brus
z dnia 13 września 2021r.

w sprawie powołania komisji do oceny wniosków o przeznaczeniu środków z funduszu sołeckiego.


Na podstawie art. 5 ust. 5 ustawy z dnia 21 lutego 2014 r. o funduszu sołeckim (Dz. U.z 2014r. poz. 301 z późn. zm.)

zarządzam, co następuje

§ 1

Powołuje się komisję do oceny wniosków w sprawie przeznaczenia środków z funduszu sołeckiego w składzie:

  1. Krzysztof Gierszewski – przewodniczący komisji
  2. Elżbieta Łonska – członek komisji
  3. Weronika Kulesza – członek komisji
  4. Beata Cuppa – członek komisji
  5. Artur Szultka – członek komisji
  6. Angelika Rzeczkowska – członek komisji

§ 2

Komisja zobowiązana jest do:

  1. Przygotowania oceny złożonych wniosków;
  2. Przygotowania wykazu przedsięwzięć, które należy ująć w projekcie budżetu na 2022r.;
  3. Przygotowania wykazu przedsięwzięć, które nie spełniają warunków określonych w art. 5 ust. 2-4 ustawa o funduszu sołeckim i podlegają odrzuceniu.
     

§ 3

Zobowiązać Wydział Budżetu i Finansów do prowadzenia rejestru złożonych wniosków.

 

§ 4

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

Burmistrz Brus
/-/ dr inż. Witold Ossowski
 

 


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Witold Ossowski

Data wytworzenia:
13 wrz 2021

Osoba dodająca informacje

Adam Mochol

Data publikacji:
27 wrz 2021, godz. 10:39

Osoba aktualizująca informacje

Adam Mochol

Data aktualizacji:
27 wrz 2021, godz. 10:39