Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Brusach

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

Tagi

Zarządzenie Nr 135/22 z dnia 6 września 2022 roku w sprawie powołania komisji przetargowej w celu przeprowadzenia zamówienia publicznego na "Modernizację drogi gminnej Lubnia - Orlik"

ZARZĄDZENIE NR 135/22
BURMISTRZA BRUS
z dnia 6 września 2022 r.


w sprawie powołania komisji przetargowej w celu przeprowadzenia zamówienia publicznego na „Modernizację drogi gminnej Lubnia – Orlik”.


Na podstawie art. 53 ust. 2 oraz art. 55 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (j.t. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.)


zarządzam, co następuje:
 

§ 1

Powołać komisję przetargową w składzie:

  • Krzysztof Gierszewski – członek komisji - przewodniczący,
  • Ewa Słomińska – członek komisji – sekretarz,
  • Zbigniew Żabiński – członek komisji,
  • Artur Szultka – członek komisji.

§ 2

    1. Komisja przetargowa rozpoczyna działalność z chwilą powołania.
    2. Komisja zobowiązana jest przestrzegać postanowień ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (j.t. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.).

 

§ 3

  1. Pracami komisji kieruje przewodniczący komisji przetargowej.
  2. Sekretarz komisji przetargowej uczestniczy w pracach komisji i prowadzi dokumentację postępowania.
  3. Czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia podjęte przez osobę podlegającą wyłączeniu powtarza się, z wyjątkiem otwarcia ofert oraz czynności faktycznych niewpływających na wynik postępowania.
  4. Burmistrz Brus stwierdza nieważność czynności postępowania podjętej z naruszeniem prawa.

 

§ 4

Do zadań komisji należy w szczególności:

    1. prowadzenie dokumentacji przetargowej,
    2. realizacja czynności zamawiającego w ramach procedur odwoławczych przewidzianych w ustawie,
    3. ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców,
    4. ocena ofert oraz wskazanie oferty najkorzystniejszej,
    5. przedłożenie wyników prac komisji – protokołu postępowania wraz z ofertami oraz wszelkimi innymi dokumentami związanymi z postępowaniem – do zatwierdzenia przez Burmistrza Brus,
    6. proponowanie unieważnienia postępowania w okolicznościach przewidzianych w ustawie.

 

§ 5

Do zadań przewodniczącego komisji należy w szczególności:

  1. wyznaczanie terminów i prowadzenie posiedzeń komisji,
  2. odebranie oświadczeń członków komisji, o których mowa w art. 56 ust. 4 ustawy,
  3. informowanie Burmistrza Brus o wyłączeniu lub samowyłączeniu się członka komisji ze składu komisji,
  4. składanie do Burmistrza Brus wniosków w sprawach dotyczących odwoływania wyłączonego członka komisji, a także odwoływania i powoływania do składu komisji osób w miejsce wyłączonych członków komisji lub biegłych,
  5. podział między członków komisji prac podejmowanych w trybie roboczym,
  6. nadzorowanie prawidłowego prowadzenia dokumentacji postępowania,
  7. informowanie Burmistrza Brus o problemach związanych z pracami komisji w toku postępowania.

 

§ 6

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

Burmistrz Brus
/-/ dr inż. Witold Ossowski
 

 

§ 7

Zarządzenie traci moc z dniem zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Witold Ossowski

Data wytworzenia:
06 wrz 2022

Osoba dodająca informacje

Adam Mochol

Data publikacji:
14 wrz 2022, godz. 13:48

Osoba aktualizująca informacje

Adam Mochol

Data aktualizacji:
14 wrz 2022, godz. 13:57