Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Brusach

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

Tagi

Zarządzenie Nr 128/22 z dnia 23 sierpnia 2022 ropu w sprawie instrukcji prowadzenia Biuletynu Informacji Publicznej (BIP) Urzędu Miejskiego w Brusach.

Zarządzenie Nr 128/22
Burmistrza Brus
z dnia 23 sierpnia 2022 roku


w sprawie instrukcji prowadzenia Biuletynu Informacji Publicznej (BIP) Urzędu Miejskiego w Brusach. 

 

Na podstawie art. 33 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2022 r. poz. 559 z późn.zm.), art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji  publicznej (Dz. U z 2022 r. poz. 902) oraz § 15 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. z 2007 r., Nr 10, poz. 68) zarządzam, co następuje:

 

§ 1.

  1. Wyznaczam jako Redaktora naczelnego strony podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej – Adama Mochola.
  2. Wyznaczam jako Administratora strony podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej – Karola Goebel.


§ 2.

  1. Powołuję zespół redakcyjny Biuletynu Informacji Publicznej, w skład którego wchodzą :
  1. Redaktor naczelny strony podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej,
  2. Administrator strony podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej,
  3. Pracownicy wydziałów oraz pracownicy na samodzielnych stanowiskach Urzędu Miejskiego w Brusach, pełniący funkcję Redaktorów strony podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej :
  1. Joanna Kobus – Wydział Organizacyjno-Prawny,
  2. Weronika Kulesza – Wydział Organizacyjno-Prawny,
  1. Wojciech Jaszewski – Wydział Inwestycji i Funduszy Zewnętrznych,
                                        Pełnomocnik Burmistrza ds. współpracy z przedsiębiorcami,
  1. Mirosława Lubinska – Wydział Budżetu i Finansów,
  2. Halina Osowska – Wydział Podatków i Opłat Lokalnych,
  3. Radosław Orlikowski – Wydział Gospodarki Przestrzennej,
  4. Wojciech Czapiewski – Wydział Gospodarki Komunalnej,
  5. Ewelina Jażdżewska – Wydział Środowiska i Rolnictwa,
  6. Iwona Wałdoch – Wydział Komunikacji Społecznej,
  7. Ewa Słomińska – samodzielne stanowisko ds. Zamówień Publicznych,
  8. Elżbieta Ossowska – samodzielne stanowisko ds. Ewidencji Ludności,
  9. Bogusław Czapiewski – samodzielne stanowisko ds. Kontroli,
  10. Eliza Szczesna – Urząd Stanu Cywilnego,
  11. Agnieszka Drzewicka – Pełnomocnik ds. Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałaniu Narkomanii
  12. Magdalena Zarębska - Inspektor Ochrony Danych.
  1. Do zadań Redaktora naczelnego strony podmiotowej BIP należą w szczególności:
  1. nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem BIP;
  2. określanie sposobu publikowania informacji w BIP oraz przekazywanie wiedzy na ten temat wszystkim członkom zespołu redakcyjnego;
  3. nadzór i podejmowanie niezbędnych czynności w celu zachowania spójności informacji zamieszczonych w BIP;
  4. współpraca z redaktorami w celu realizacji zadań związanych z prowadzeniem BIP,
    w tym przekazywanie zaleceń oraz egzekwowanie prawidłowego ich wykonania.
  1. Do zadań administratora strony podmiotowej BIP należą w szczególności :
  1. zapewnienie warunków nieprzerwanego i bezpiecznego funkcjonowania serwisu BIP; 
  2. przypisanie i odbieranie praw dostępu do serwisu
  3. monitorowanie funkcjonowania serwisu BIP; 
  4. współpraca z dostawcą strony podmiotowej, w tym niezwłoczne zgłaszanie mu informacji
    o awariach i nieprawidłowościach w technicznym funkcjonowaniu BIP oraz nadzorowanie prawidłowego ich usunięcia.
  1. Do zadań redaktora strony podmiotowej BIP należą w szczególności :
  1. publikowanie i aktualizowanie informacji w BIP, zgodnie z zakresem działania komórki organizacyjnej w której jest zatrudniony;
  2. terminowe i prawidłowe zamieszczanie w BIP informacji publicznych przeznaczonych
    do publikacji wraz z oznaczeniem dla każdej z nich : daty wytworzenia, tożsamości osoby która wytworzyła lub odpowiada za treść;
  3. współpraca z innymi pracownikami komórki organizacyjnej w zakresie związanym
    z publikowaniem w BIP tych informacji, za których wytworzenie lub przechowywanie są odpowiedzialni;
  4. nadzór nad zachowaniem zgodności publikowanych w BIP informacji z aktualnym stanem faktycznym i prawnym oraz zachowaniem ich kompletności i spójności;
  5. nadzór nad zachowaniem określonego przepisami prawa czasu publikacji informacji publicznej,
  6. weryfikacja zamieszczonych informacji w BIP do końca lutego każdego roku oraz przekazanie informacji w tym zakresie Redaktorowi naczelnemu BIP.  

 

§ 3.

  1. Publikowane treści w BIP  powinny posiadać warstwę tekstową.
  2. Zabronione jest zamieszczanie skanów dokumentów, które nie umożliwiają przeszukiwania treści. Zalecanym formatem dokumentów jest pdf.

 

§ 4.

  1. Prawo do informacji publicznej podlega ograniczeniu w zakresie i na zasadach określonych w przepisach o ochronie informacji niejawnych oraz o ochronie danych osobowych mając na uwadze prywatność osoby fizycznej.
  2. W przypadku wyłączenia jawności informacji publicznej lub anonimizacji danych osobowych, w BIP umieszcza się komentarz, w którym podaje się zakres wyłączenia, podstawę prawną wyłączenia jawności oraz wskazuje się organ lub osobę, które dokonały wyłączenia.
  3. Usuwanie informacji w związku z zakończeniem czasu publikacji następuję, po uzgodnieniu z Redaktorem naczelnym strony podmiotowej BIP.

 

§ 5.

Wykonanie zarządzenia powierzam Sekretarzowi Gminy

 

§ 6.

Traci moc Zarządzenie Nr 147/20 Burmistrza Brus z dnia 30 września 2020 roku w sprawie instrukcji prowadzenia Biuletynu Informacji Publicznej (BIP) Urzędu Miejskiego w Brusach.

 

§ 7.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

Burmistrz Brus
/-/ dr inż. Witold Ossowski
 

 


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Witold Ossowski

Data wytworzenia:
23 sie 2022

Osoba dodająca informacje

Adam Mochol

Data publikacji:
25 sie 2022, godz. 14:48

Osoba aktualizująca informacje

Adam Mochol

Data aktualizacji:
25 sie 2022, godz. 14:48