Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Brusach

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

Tagi

Zarządzenie Nr 120/20 z dnia 24 sierpnia 2020 roku w sprawie powołania komisji przetargowej w celu przeprowadzenia zamówienia publicznego na realizację zadania pn. "Rewitalizacja części miasta Brusy"- Adaptacja budynku przy ul. Szkolnej 1 w Brusach na cele społeczne (Centrum Usług Społecznych) dofinansowanej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 8. Konwersja, Działania 8.1. Kompleksowe przedsięwzięcia rewitalizacyjn


Załączniki do pobrania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
zarzadzenie 120 20 edit.pdf (PDF, 664.05Kb) 2020-12-02 12:10:00 58
zarzadzenie 120 20.pdf (PDF, 700.00Kb) 2020-08-28 09:30:27 80
Plik Nazwa Data dodania Pobrań

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Witold Ossowski

Data wytworzenia:
24 sie 2020

Osoba dodająca informacje

Adam Mochol

Data publikacji:
28 sie 2020, godz. 09:30

Osoba aktualizująca informacje

-

Data aktualizacji:
-