Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Brusach

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

Tagi

Zarządzenie Nr 118/21 z dnia 3 sierpnia 2021 roku w sprawie przeprowadzenia konkursu na stanowisko Głównego Księgowego Środowiskowego Domu Samopomocy w Brusach

Zarządzenie Nr 118/21
Burmistrza Brus
z dnia 3 sierpnia 2021r.


w sprawie przeprowadzenia konkursu na stanowisko Głównego Księgowego Środowiskowego Domu Samopomocy w Brusach

            Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 5, art. 33 ust. 5 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 713 ze zm.) oraz art. 11 ust. 1, art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1282) w związku z art. 123 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej
(tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 1876) oraz § 10 ust. 3 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 9 grudnia 2010r. w sprawie środowiskowych domów samopomocy (tj. Dz. U. z 2020r. poz. 249) zarządza się, co następuje:

§ 1. Ogłaszam konkurs na stanowisko Głównego Księgowego Środowiskowego Domu Samopomocy w Brusach z siedzibą przy ul. Szkolnej 1, 89-632 Brusy. Treść ogłoszenia
o konkursie, stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.

§ 2. Komisja konkursowa będzie pracować na podstawie regulaminu określonego Zarządzeniem Nr 345/09 Burmistrza Brus z dnia 30.06.2009 r. w sprawie wprowadzenia zasad naboru na wolne stanowiska pracy w Urzędzie Miejskim w Brusach.

§ 3. Wykonanie zarządzenia powierzam Sekretarzowi Gminy.

§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

Burmistrz Brus
/-/ dr inż. Witold Ossowski

 

Załącznik nr 1
do Zarządzenia Nr 118/21
Burmistrza Brus
z dnia 3 sierpnia 2021 r.

 

OGŁOSZENIE O KONKURSIE
Burmistrz Brus
ogłasza konkurs na stanowisko Głównego Księgowego w Środowiskowym Domu Samopomocy w Brusach

 

  1. Oznaczenie organu prowadzącego:

Gmina Brusy, ul. Na Zaborach 1, 89-632 Brusy.

II. Oznaczenie publicznej placówki, której konkurs dotyczy:

Środowiskowy Dom Samopomocy w Brusach, ul. Szkolna 1, 89-632 Brusy.

III. Wymagania wobec kandydata na stanowisko dyrektora:

1. Wymagania niezbędne:

• obywatelstwo polskie,

• pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,

• brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

• nieposzlakowana opinia,

• spełnienie jednego z poniższych warunków:

-ukończenie ekonomicznych jednolitych studiów magisterskich, ekonomicznych

wyższych studiów zawodowych, uzupełniających ekonomicznych studiów

magisterskich lub ekonomicznych studiów podyplomowych i posiadanie co najmniej

3-letniej praktyki w księgowości,

-ukończenie średniej, policealnej, lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej i posiadanie

co najmniej 6-letniej praktyki w księgowości,

-wpis do rejestru biegłych rewidentów,

-posiadanie certyfikatu księgowego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, albo świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydanego na podstawie odrębnych przepisów,

• znajomość obowiązujących przepisów prawnych, w szczególności: ustawy o finansach publicznych, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o pomocy społecznej, ustawy
o rachunkowości.

2. Wymagania dodatkowe:

• samodzielność, dyspozycyjność,

• komunikatywność i uprzejmość,

• umiejętność pracy w zespole,

• bardzo dobra organizacja pracy,

• umiejętność obsługi księgowych programów komputerowych,

• doświadczenie w zakresie prowadzenia gospodarki finansowej i księgowej w jednostce budżetowej oraz kodeksu pracy.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Obowiązki i odpowiedzialność wynikające z ustawy o finansach publicznych i ustawy
    o rachunkowości w zakresie:
    1. prowadzenia rachunkowości jednostki;
    2. wykonywania dyspozycji środkami pieniężnymi;
    3. dokonywania wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym;
  2. Kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych;
  3. Opracowywanie i nadzór nad sporządzaniem rocznych planów finansowych;
  4. Sporządzanie sprawozdań finansowych, analiz i bilansów;
  5. Nadzór nad bieżącą realizacją budżetu ŚDS i przestrzeganiem dyscypliny budżetowej;
  6. Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących polityki rachunkowości, zarządzeń i decyzji Kierownika;
  7. Wykonywanie innych zadań w miarę występujących potrzeb, w zakresie spraw finansowo księgowych zapewniające sprawne funkcjonowanie jednostki;
  8. Odpowiedzialność za całokształt prac związanych z działalnością finansowo-księgową jednostki;
  9. Prowadzenie spraw kadrowych pracowników ŚDS oraz spraw administracyjnych;
  10. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Kierownika;
  11. Współpraca ze Skarbnikiem Gminy.

IV. Wymagane dokumenty:

  • życiorys (CV),
  • list motywacyjny,
  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  • kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
  • kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń dokumentujących staż pracy,
  • kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności:
  • certyfikaty, zaświadczenia o szkoleniach, (jeżeli kandydat posiada),
  • oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata o braku prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku głównego księgowego;
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby dalszych procesów rekrutacji.

Wszelkie sporządzone osobiście przez kandydata dokumenty winny być własnoręcznie podpisane, a w przypadku złożenia kserokopii dokumentów powinny być one potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem. Na żądanie organu prowadzącego placówkę, kandydat jest obowiązany przedstawić oryginały złożonych kserokopii.

V. Warunki pracy i płacy:

1. miejsce pracy: Środowiskowy Dom Samopomocy w Brusach ul. Szkolna 1, 89-632 Brusy;

2. stanowisko: Główny Księgowy Środowiskowego Domu Samopomocy w Brusach;

3. zatrudnienie w wymiarze pół etatu;

4. umowa o pracę: pierwsza umowa zawierana jest na czas określony maksymalnie do 6 miesięcy, po tym okresie możliwe jest zawarcie kolejnej umowy o pracę;

5. praca przy monitorze ekranowym;

6. przewidywany termin zatrudnienia: 1 września 2021 r.;

7. wynagrodzenie: ustalone na podstawie Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych z dnia 15 maja 2018 r. (Dz. U. z 2018 r.,            poz. 936 ze zm.)

8. pracownik podejmujący po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym w rozumieniu przepisów art. 16 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych, obowiązany jest odbyć służbę przygotowawczą, o której mowa w art. 19 ww. ustawy.

VI. Informacja o sposobie i terminie składania ofert:

Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 13 sierpnia 2021 r. w biurze interesanta Urzędu Miejskiego w Brusach, ul. Na Zaborach 1, za pośrednictwem EPUAP (w przypadku posiadania podpisu elektronicznego) lub pocztą na adres Urzędu, w zamkniętej kopercie,
z dopiskiem „Konkurs na stanowisko Głównego Księgowego w Środowiskowym Domu Samopomocy w Brusach”. W przypadku oferty złożonej drogą pocztową decyduje data wpływu oferty do Urzędu Miejskiego w Brusach.

VII. Informacja o sposobie powiadomienia kandydata o terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego:

Konkurs zostanie przeprowadzony nie później niż w ciągu 30 dni od upływu terminu składania ofert. O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.

Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie, nie będą o tym informowane, a oferty zostaną odesłane po zakończeniu rekrutacji.

VIII. Postanowienia końcowe

1. Konkurs zostanie przeprowadzony w 2 etapach:

I etap – sprawdzanie ofert pod względem formalnym oraz merytorycznym bez udziału kandydatów,

II etap – rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami, którzy spełnili wymogi formalne oraz niezbędne kryteria merytoryczne zweryfikowane w I etapie.

2. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej i tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Brusach,                             ul. Na Zaborach 1, 89-632 Brusy.

3. Organizator konkursu zastrzega sobie możliwość unieważnienia konkursu bez podania przyczyny.

IX. Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych

Klauzula informacyjna w związku z obowiązkiem wynikającym z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) dalej „RODO":

1. Administratorem Pani/Pana danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest:

  1. Urząd Miejski w Brusach z siedzibą przy ul. Na Zaborach 1, 89-632 Brusy w zakresie wykonania zarządzenia Burmistrza Brus w sprawie przeprowadzenia konkursu na stanowisko Głównego Księgowego w Środowiskowym Domu Samopomocy;
  2. Burmistrz Brus z siedzibą przy ul. Na Zaborach 1, 89-632 Brusy w związku z organizacją funkcjonowania Środowiskowego Domu Samopomocy.

W sprawach dotyczących Pani/Pana danych osobowych można kontaktować się z  inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem:

  • Urząd Miejski w Brusach, ul. Na Zaborach 1, 89-632 Brusy
  • e-mail: iod@brusy.pl

2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego na podstawie:

- art. 6 ust. 1 lit. c RODO – przepisu prawa w zakresie wskazanym w art. 22(1) ustawy  z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz §1 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,

- art. 6 ust. 1 lit. b RODO – wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy,

- art. 6 ust. 1 lit a RODO – zgody, jeśli w dokumentach zawarte są dane inne niż wskazane w art. 22(1) Kodeks pracy, która może zostać odwołana w dowolnym czasie,

- art. 9 ust. 2 lit. a RODO – zgody, jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (szczególne kategorie danych), która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

3. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych mogą być wyłącznie podmioty, które przetwarzają dane osobowe w imieniu administratora na podstawie zawartych umów lub podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.

4. Pani/Pana dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do czasu zakończenia procesu rekrutacji.

5. Ma Pani/Pan:

  1. prawo dostępu do swoich danych - czyli uzyskiwania informacji o celu i sposobie przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz kopii danych;
  2. prawo do sprostowania swoich danych osobowych - czyli poprawienia danych osobowych, gdy są one błędne, uległy zmianie lub zdezaktualizowały się;
  3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych - czyli ograniczenia przetwarzania danych wyłącznie do ich przechowywania;
  4. prawo do usunięcia danych osobowych - czyli usunięcia danych, które przetwarzane są bez uzasadnionych podstaw prawnych;
  5. prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa).

6. W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych, jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit a  lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO. Jednakże cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonaliśmy na podstawie Pani/Pana zgody przed jej wycofaniem.

7. Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22(1) Kodeksu pracy, ustawy o pracownikach samorządowych oraz ustawy o pomocy społecznej i rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie środowiskowych domów samopomocy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Panią/Pana innych danych jest dobrowolne.

Burmistrz Brus
/-/ dr inż. Witold Ossowski


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Witold Ossowski

Data wytworzenia:
03 sie 2021

Osoba dodająca informacje

Adam Mochol

Data publikacji:
24 sie 2021, godz. 10:48

Osoba aktualizująca informacje

Adam Mochol

Data aktualizacji:
24 sie 2021, godz. 10:48