Zarządzenie Nr 11/24 z dnia 9 stycznia 2024 roku w sprawie przekazania środków trwałych obejmujących instalacje fotowoltaiczne wybudowane na budynkach użyteczności publicznej w gminie Brusy
ZARZĄDZENIE NR 11/24
BURMISTRZA BRUS
z dnia 9 stycznia 2024r.
w sprawie przekazania środków trwałych obejmujących instalacje fotowoltaiczne wybudowane na budynkach użyteczności publicznej w gminie Brusy
Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 40 ze zm.)
zarządza się, co następuje:
§ 1
Przekazuje się środki trwałe obejmujące instalacje fotowoltaiczne wybudowane w ramach zadania pn. „Energia ze źródeł odnawialnych w gminach: Brusy, Chojnice, Czersk, Karsin i Konarzyny” dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 13 Odbudowa i odporność (REACT-EU), 13.3 Odnawialne źródła energii – REACT-EU do następujących jednostek:
- Centrum Kultury i Biblioteki im. Jana Karnowskiego w Brusach, ul. Dworcowa 16, 89-632 Brusy;
- Zakład Gospodarki Komunalnej w Brusach – hydrofornia, ul. Polna nr dz. 98/1, 99/1, 100/1 89-632 Brusy;
- Szkoła Podstawowa nr 1 im. Jana Pawła II w Brusach, ul. Ogrodowa 2, 89-632 Brusy;
- Szkoła Podstawowa nr 2 w Brusach, ul. Ogrodowa 2, 89-632 Brusy;
- Szkoła Podstawowa im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego, ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 15, 89-634 Leśno.
§ 2
Podstawą przekazania – będzie protokół PT, przygotowany po rozliczeniu inwestycji odrębny dla każdej przekazywanej instalacji.
§ 3
Wykonanie Zarządzenia powierza się dyrektorowi Wydziału Inwestycji i Funduszy Zewnętrznych.
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Burmistrz Brus
/-/ dr inż. Witold Ossowski
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Witold OssowskiZbigniew Żabiński
Data wytworzenia:
09 sty 2024
Osoba dodająca informacje
Adam Mochol Data publikacji:
23 sty 2024, godz. 14:27
Osoba aktualizująca informacje
Adam Mochol Data aktualizacji:
23 sty 2024, godz. 14:27