Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Brusach

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

Tagi

Wydział Gospodarki Przestrzennej

Dyrektor Wydziału: Magdalena Zakrzewska-Posieczek

Kontakt:

tel: 52 39 69 370

biuro nr 28 (piętro)

 

Do zadań Dyrektora Wydziału Gospodarki Przestrzennej należy:

  1. kierowanie Wydziałem Gospodarki Przestrzennej oraz odpowiedzialność za realizację zadań należących do zakresu działania tego wydziału,
  2. podział zadań należących do zakresu działania Wydziału Gospodarki Przestrzennej pomiędzy pracowników tego wydziału,
  3. prowadzenie spraw z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego,
  4. realizacja innych zadań na polecenie lub z upoważnienia Burmistrza.

 

Zadania Wydziału Gospodarki Przestrzennej:

  1. zagospodarowanie przestrzenne na terenie Gminy,
  2. gospodarka nieruchomościami wraz z ewidencją,
  3. ochrona środowiska,
  4. ochrona przyrody,
  5. gospodarka wodna,
  6. gospodarka rolna i leśna,
  7. gospodarka łowiecka,
  8. utrzymanie porządku i czystości w Gminie, w tym:
  • gospodarka odpadami i gospodarka ściekowa,
    • utrzymanie i urządzanie terenów zieleni miejskiej wraz z przynależną infrastrukturą
      i małą architekturą,
  1. planowanie i organizacja zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe na terenie Gminy,
  2. planowanie i realizacja remontów obiektów komunalnych (wraz z budynkiem administracyjnym urzędu w uzgodnieniu z Wydziałem Organizacyjno- Prawnym),
  3. utrzymanie i nadzorowanie obiektów komunalnych, w tym budynku administracyjnego urzędu zgodnie z wymogami w tym zakresie,
  4. zawieranie umów i porozumień na korzystanie z pomieszczeń budynków komunalnych,
  5. administrowanie i zarządzanie mieszkaniowym zasobem Gminy,
  6. nadzór nad pracownikami: obsługi, świetlic, p.poż oraz zatrudnionymi w ramach robót publicznych, prac interwencyjnych, itp.,
  7. gospodarka dotycząca dróg gminnych, ulic, placów, przepustów, parkingów, targowisk,
  8. oświetlenie dróg i ulic,
  9. nadzór nad pomnikami i cmentarzami wojennymi wraz z prowadzeniem ich ewidencji,
  10. realizacja zadań Gminy w zakresie ochrony przeciwpożarowej, w tym nadzór merytoryczny nad organizacją i funkcjonowaniem jednostek ochotniczych straży pożarnych,
  11. organizacja kąpielisk,
  12. flagowanie ulic, miejsc wyznaczonych i budynków komunalnych,
  13. realizacja zadań zleconych Gminie w związku z organizacją spisów rolnych,
  14. organizowanie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami,
  15. wydawanie zezwoleń na utrzymanie psów rasy agresywnej.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Weronika Zakrzewska

Data wytworzenia:
21 sty 2015

Osoba dodająca informacje

Weronika Zakrzewska

Data publikacji:
21 sty 2015, godz. 08:51

Osoba aktualizująca informacje

Karol Goebel

Data aktualizacji:
06 lut 2020, godz. 22:55