Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Brusach

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

Tagi

Wydział Budżetu i Finansów

Dyrektor Wydziału: Artur Rogożyński

Kontakt:

tel. (52) 39 69 340

biuro nr 41 (piętro)

 

Zadania Wydziału Budżetu i Finansów:

  1. prowadzenie rachunkowości:
  • Gminy,
  • Urzędu Miejskiego,
  • Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
  • programów współfinansowanych z innych źródeł,
  1. wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,
  2. ewidencja ilościowo-wartościowa majątku Gminy i urzędu,
  3. windykacja należności pieniężnych,
  4. prowadzenie spraw podatkowych, opłat lokalnych oraz opłaty skarbowej,
  5. prowadzenie spraw w zakresie należności podatkowych, dla których organem podatkowym są urzędy skarbowe, a które stanowią dochody podatkowe budżetu gminy,
  6. prowadzenie spraw w zakresie przeniesienia własności rzeczy lub praw majątkowych na rzecz Gminy w zamian za zaległości podatkowe,
  7. sporządzanie zbiorczej i jednostkowej sprawozdawczości budżetowej oraz bilansów,
  8. sporządzanie jednostkowych i zbiorczych sprawozdań podatkowych oraz sprawozdań
    w zakresie pomocy publicznej,
  9. przygotowywanie projektu uchwały budżetowej wraz z objaśnieniami oraz wieloletniej prognozy finansowej,
  10. przygotowanie uchwały budżetowej wraz z objaśnieniami,
  11. opracowywanie układu wykonawczego budżetu,
  12. przygotowywanie projektu zmian budżetowych w ciągu roku budżetowego,
  13. przekazywanie informacji o ostatecznych kwotach planów finansowych samorządowych jednostek budżetowych i samorządowych zakładów budżetowych oraz zmian w planach finansowych w ciągu roku budżetowego,
  14. nadzór nad realizacją budżetu Gminy,
  15. kontrola formalno-rachunkowa sprawozdań jednostkowych i zbiorczych składanych przez jednostki organizacyjne Gminy,
  16. finansowe rozliczanie dotacji przyznanych z budżetu Gminy,
  17. sporządzanie zbiorczej sprawozdawczości na potrzeby Rady i Burmistrza,
  18. przygotowywanie sprawozdania półrocznego oraz rocznego z wykonania budżetu,
  19. przygotowywanie materiałów niezbędnych do uzyskania opinii regionalnej izby obrachunkowej o możliwości spłaty kredytu, pożyczki, lub wykupu papierów wartościowych,
  20. prowadzenie spraw w zakresie umarzania, odraczania i rozkładania na raty należności pieniężnych, do których nie stosuje się przepisów ordynacji podatkowej,
  21. wydawanie zaświadczeń oraz informacji podatkowych.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Karol Goebel

Data wytworzenia:
21 sty 2015

Osoba dodająca informacje

Weronika Zakrzewska

Data publikacji:
21 sty 2015, godz. 08:48

Osoba aktualizująca informacje

Karol Goebel

Data aktualizacji:
09 lip 2022, godz. 13:23