Prowadzone rejestry
WYDZIAŁ GOSPODARKI PRZESTRZENNEJ
- Rejestr decyzji o warunkach zabudowy
- Rejestr decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
- Rejestr miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego
- Rejestr wniosków o sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz ich zmianę
WYDZIAŁ ORGANIZACYJNO-PRAWNY
- Rejestr uchwał Rady Miejskiej w Brusach
- Rejestr wniosków i interpelacji radnych
- Rejestr zarządzeń Burmistrza Brus
- Rejestr upoważnień i pełnomocnictw Burmistrza Brus
- Ewidencja delegacji służbowych
- Rejestr skarg i wniosków
- Ewidencja obiektów turystycznych
- Ewidencja spraw prowadzonych przed organami odwoławczymi
- Rejestr- pieczęcie urzędowe- wzory i ewidencja
- Rejestr testamentów
- Rejestr osób na potrzeby prowadzenia kwalifikacji wojskowej
- Ewidencja pracowników
- Dziennik korespondencyjny
- Rejestr instytucji kultury - pobierz
- Księga rejestrowa instytucji - pobierz
- Rejestr instytucji kultury, których organizatorem jest Gmina Brusy, prowadzi Wydział Organizacyjno-Prawny Urzędu Miejskiego w Brusach na podstawie: ustawy z dnia 25 października 1991 roku o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (t.j. z 26 marca 2012 r., Dz. U. z 2012 r., poz. 406) oraz Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 26 stycznia 2012 roku w sprawie sposobu prowadzenia i udostępniania rejestru instytucji kultury (Dz. U. z 2012 r., poz. 189).
- Niezależnie od prowadzonego przez organizatora rejestru, dla każdej instytucji jest zakładana i prowadzona elektroniczna księga rejestrowa.
- Zmiany wpisu w rejestrze dokonuje się z urzędu lub na wniosek dyrektora instytucji kultury lub osoby przez niego upoważnionej.
- Dostęp do zawartości rejestru jest otwarty i można z niego sporządzać wydruki.
- W celu wydania odpisu z rejestru należy zwrócić się z wnioskiem (pobierz wniosek) do Wydziału Organizacyjno-Prawnego Urzędu Miejskiego w Brusach - ul. Na Zaborach 1, 89-632 Brusy. Odpis pełny zawiera treść wszystkich wpisów dokonanych w księdze rejestrowej, natomiast odpsi skrócony zawiera treść aktualnych wpisów dokonanych w rejestrze.
- Rejestr żłobków i klubów dziecięcych
- Na podstawie art. 26 ustawy z dnia 4 lutego 2011 roku o opiece na dziećmi w wieku do lat 3 (Dz. U. z 2016r, poz. 157) - prowadzenie żłobka lub klubu dziecięcego jest działalnością regulowaną w rozumieniu ustawy z dnia 6 marca 2018 r. – Prawo przedsiębiorców (Dz. U. z 2018 r., poz. 646) i wymaga wpisu do rejestru żłobków i klubów dziecięcych i wymaga wpisu do rejestru żłobków i klubów dziecięcych.
- Rejestr prowadzi wójt, burmistrz lub prezydent miasta właściwy ze względu na miejsce prowadzenia żłobka lub klubu dziecięcego - zobacz rejestr.
- Procedura wpisu do rejestru żłobków i klubów dziecięcych - zobacz.
WYDZIAŁ BUDŻETU I FINANSÓW
- Rejestr wydanych zaświadczeń
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Adam Mochol Data wytworzenia:
04 lut 2015
Osoba dodająca informacje
Weronika Zakrzewska Data publikacji:
04 lut 2015, godz. 07:19
Osoba aktualizująca informacje
Adam Mochol Data aktualizacji:
22 cze 2023, godz. 12:11