Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach
Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach
Wydział:
Środowiska i Rolnictwa
biuro nr 29
Zbigniew Lemańczyk
tel. 52 39 69 363
Podstawa prawna
- Ustawa z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2021 r., poz. 2373 ze zm.).
- Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. 2009 r., poz. 1839).
Opłaty:
- 205 zł za decyzję
- 17 zł za pełnomocnictwo (do jednej sprawy).
Termin odpowiedzi:
Zgodnie z Kodeksem postępowania administracyjnego do jednego miesiąca od daty złożenia kompletnego wniosku lub do 2 miesięcy w sprawach szczególnie skomplikowanych, przy czym do czasu tego nie wlicza się okresu oczekiwania na opinie i uzgodnienia z organami wskazanymi w art. 77 ust. 1 ustawy
Sposób załatwienia sprawy:
Decyzja
Jednostka odpowiadająca:
Burmistrz Brus
Tryb odwoławczy:
14 dni od daty jej doręczenia (odbioru) do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Słupsku za pośrednictwem Burmistrza Brus.
Wymagane dokumenty:
- Wniosek,
- Poświadczona przez właściwy organ kopia mapy ewidencyjnej obejmująca przewidywany teren, na którym będzie realizowane przedsięwzięcie, oraz obejmująca obszar, na który będzie oddziaływać przedsięwzięcie - zgodnie z art. 74 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2021 r., poz. 2373), zwanej dalej „ustawą” ,
- W zależności od rodzaju planowanego przedsięwzięcia, alternatywnie:
- w przypadku przedsięwzięć mogących zawsze znacząco oddziaływać na środowisko – raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, a w przypadku gdy wnioskodawca wystąpił o ustalenie zakresu raportu w trybie art. 69 – kartę informacyjną przedsięwzięcia;
- w przypadku przedsięwzięć mogących potencjalnie znacząco oddziaływać na środowisko – kartę informacyjną przedsięwzięcia;
Raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko i kartę informacyjną przedsięwzięcia przedkłada się w trzech egzemplarzach, wraz z ich zapisem w formie elektronicznej na informatycznych nośnikach danych.
- Wypis z ewidencji gruntów obejmujący przewidywany teren, na którym będzie realizowane przedsięwzięcie oraz obejmujący obszar, na który będzie oddziaływać przedsięwzięcie.
- W przypadku prowadzania sprawy przez pełnomocnika inwestora należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa lub urzędowo poświadczony odpis pełnomocnictwa - zgodnie z art. 33 Kpa.
- Dowód uiszczenia opłaty skarbowej
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Zbigniew Lemańczyk Data wytworzenia:
22 sty 2015
Osoba dodająca informacje
Weronika Zakrzewska Data publikacji:
22 sty 2015, godz. 13:38
Osoba aktualizująca informacje
Halina Osowska Data aktualizacji:
21 lut 2022, godz. 09:32