Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Brusach

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

Tagi

Zawiadomienie o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. „Rozbudowa drogi gminnej nr 206049G - ul Kościuszki oraz budowa drogi gminnej nr 206023G na odcinku od skrzyżowania z ul. Kościuszki do drogi wojewódzkiej - DW235 w miejscowości Brusy” oraz o wystąpieniu doRegionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Gdańsku, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Chojnicach oraz do Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie Zarząd Zlewni w Chojnicach o opinię/uzgodnienie co do konieczności przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko i ewentualne określenie zakresu raportu.


Załączniki do pobrania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
zawiadomienie 28.02.2025 (PDF, 125.13Kb) 2025-02-28 14:35:09 55
Plik Nazwa Data dodania Pobrań

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Zbigniew Lemańczyk

Data wytworzenia:
28 lut 2025

Osoba dodająca informacje

Ewelina Jażdżewska

Data publikacji:
28 lut 2025, godz. 14:35

Osoba aktualizująca informacje

Ewelina Jażdżewska

Data aktualizacji:
28 lut 2025, godz. 14:35