Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Brusach

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

Tagi

Koordynator ds. dostępności

Koordynator ds. dostępności

Do zadań Koordynatora do spraw dostępności należy przede wszystkim:

  • wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez jednostki organizacyjne Gminy Brusy,
  • przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
  • monitorowanie działalności Gminy Brusy w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.


Kontakt

Joanna Kobus
Koordynator ds. dostępności w Gminie Brusy

Urząd Miejski w Brusach, ul. Na Zaborach 1
tel. 52 39 69 381
e-mail: koordynator@brusy.pl


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Adam Mochol

Data wytworzenia:
21 paź 2020

Osoba dodająca informacje

Adam Mochol

Data publikacji:
21 paź 2020, godz. 10:37

Osoba aktualizująca informacje

Adam Mochol

Data aktualizacji:
21 paź 2020, godz. 10:37