Koordynator ds. dostępności
Koordynator ds. dostępności
Do zadań Koordynatora do spraw dostępności należy przede wszystkim:
- wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez jednostki organizacyjne Gminy Brusy,
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
- monitorowanie działalności Gminy Brusy w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Kontakt
Joanna Kobus
Koordynator ds. dostępności w Gminie Brusy
Urząd Miejski w Brusach, ul. Na Zaborach 1
tel. 52 39 69 381
e-mail: koordynator@brusy.pl
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Adam Mochol Data wytworzenia:
21 paź 2020
Osoba dodająca informacje
Adam Mochol Data publikacji:
21 paź 2020, godz. 10:37
Osoba aktualizująca informacje
Adam Mochol Data aktualizacji:
21 paź 2020, godz. 10:37