Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Brusach

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

Tagi

Biuro Burmistrza

Dyrektor Biura: Magdalena Zarębska

Kontakt:

tel. 52 39 69 302

biuro nr 47 (piętro)

 

Do zadań Dyrektora Biura Burmistrza należy:
1. Kierowanie Biurem oraz odpowiedzialność za realizację zadań należących do zakresu działania biura.
2. Podział zadań należących do zakresu działania biura pomiędzy pracowników tego biura.
3. Podejmowanie czynności organizacyjnych, związanych z przeprowadzaniem spotkań, posiedzeń organizowanych przez Burmistrza, Zastępcę Burmistrza i Sekretarza Gminy.
4. Przygotowywanie spraw związanych z reprezentowaniem Burmistrza w wydarzeniach i jubileuszach różnych organizacji.
5. Prowadzenie sekretariatu Burmistrza, Zastępcy Burmistrza i Sekretarza Gminy.
6. Prowadzenie korespondencji Burmistrza.
7. Nadzór nad dokumentami wpływającymi do Biura Burmistrza.
8. Prowadzenie książki kontroli Urzędu.
9. Nadzór nad pieczęciami Urzędu, będącymi na stanie Biura,
10. Dekretacja poczty wpływającej do Urzędu podczas nieobecności Sekretarza Gminy.
11. Realizacja innych zadań na polecenie lub z upoważnienia Burmistrza.

 

Zadania Biura Burmistrza:

1. Prowadzenie sekretariatu Burmistrza, Zastępcy Burmistrza i Sekretarza.
2. Prowadzenie korespondencji Burmistrza.
3. Prowadzenie książki kontroli.

 


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Adam Mochol

Data wytworzenia:
04 wrz 2024

Osoba dodająca informacje

Adam Mochol

Data publikacji:
04 wrz 2024, godz. 14:45

Osoba aktualizująca informacje

Adam Mochol

Data aktualizacji:
04 wrz 2024, godz. 14:45