Zarządzenie Nr 50/22 z dnia 31 marca 2022 roku w sprawie określenia formy przekazywania sprawozdań
Zarządzenie nr 50/22
Burmistrza Brus
z dnia 31 marca 2022 r.
w sprawie określenia formy przekazywania sprawozdań
Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 4, art. 33 ust. 5 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2022 r. poz. 559 z późn.zm.), §12 ust. 4 rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 9 stycznia 2018 r. w sprawie sprawozdawczości budżetowej (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1564), §12 ust. 4, §19 i §21 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 11 stycznia 2022 r. w sprawie sprawozdawczości budżetowej (Dz.U. z 2022 r. poz. 144) oraz §9 ust. 9 rozporządzenia Ministra Finansów, Funduszy i Polityki Regionalnej z dnia 17 grudnia 2020 r. w sprawie sprawozdań jednostek sektora finansów publicznych w zakresie operacji finansowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 2396)
zarządzam, co następuje:
§ 1
1. Dyrektorzy/Kierownicy jednostek organizacyjnych Gminy Brusy sporządzają sprawozdania budżetowe z wykorzystaniem aplikacji wskazanej na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Ministerstwa Finansów.
2. Sprawozdania winny być podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
3. Wyeksportowane sprawozdania należy przesłać na elektroniczną skrzynkę podawczą Urzędu Miejskiego w Brusach, w terminach wskazanych w rozporządzeniu w sprawie sprawozdawczości budżetowej.
4. W przypadku, gdy sprawozdania sporządza jednostka obsługująca, winna ona sprawozdania wysłać osobno dla każdej przez siebie obsługiwanej jednostki.
§ 2
1. Dyrektorzy/Kierownicy jednostek organizacyjnych Gminy Brusy, sporządzają sprawozdania w zakresie operacji finansowych z wykorzystaniem aplikacji wskazanej
na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Ministerstwa Finansów.
2. Sprawozdania winny być podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
3. Wyeksportowane sprawozdania należy przesłać na elektroniczną skrzynkę podawczą Urzędu Miejskiego w Brusach, w terminach wskazanych w rozporządzeniu w sprawie sprawozdań jednostek sektora finansów publicznych w zakresie operacji finansowych.
4. W przypadku, gdy sprawozdania sporządza jednostka obsługująca, winna ona sprawozdania wysłać osobno dla każdej przez siebie obsługiwanej jednostki.
§ 3
1. Samorządowe Instytucje Kultury sporządzają sprawozdania przy zastosowaniu obowiązujących formularzy sprawozdań zamieszczonych na stronie internetowej Ministerstwa Finansów i przekazuje w formie dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym albo podpisem osobistym.
2. Sprawozdania należy przesłać drogą elektroniczną na elektroniczną skrzynkę podawczą Urzędu Miejskiego w Brusach, w terminach wskazanych w rozporządzeniu w sprawie sprawozdań jednostek sektora finansów publicznych w zakresie operacji finansowych.
§ 4
W przypadku korekt sprawozdań obowiązują zasady opisane w § 1 - § 3.
§ 5
Wykonanie zarządzenia powierza się dyrektorom/kierownikom jednostek organizacyjnych Gminy Brusy oraz dyrektorowi instytucji kultury.
§ 6
Traci moc zarządzenie nr 552/2014 Burmistrza Brus z dnia 19 lutego 2014 r. w sprawie sprawozdawczości budżetowej.
§ 7
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Burmistrz Brus
/-/ dr inż. Witold Ossowski
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Witold Ossowski Data wytworzenia:
31 mar 2022
Osoba dodająca informacje
Adam Mochol Data publikacji:
08 kwi 2022, godz. 13:42
Osoba aktualizująca informacje
Adam Mochol Data aktualizacji:
08 kwi 2022, godz. 13:42